Varování při poklesu kapacity baterie ve Windows

Sobota Květen 31 08:46:46 CEST 2014

Dobré dopoledne,

     v registry není nic podezřelého, vlastně toho tam moc není, ale
ještě to zkusím projít. No a program Powercfg vrátí tento výsledek:

Microsoft Windows XP [Verze 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

C:\Documents and Settings\Alexandra>powercfg /batteryalarm critical
/activate on
  /LEVEL 10
Upozornění: Úroveň je nastavena na hodnotu 46%. Toto je minimální
úroveň upozornění pro tento systém.

C:\Documents and Settings\Alexandra>

Takže úspěch to moc není, jen nevím, proč se to změnilo. Dříve jsem měla
nastavená upozornění tak, že při 20 % začal frflat a při 5 % přešel
nuceně do hibernace. Postupně odešla baterka téměř do lithiového nebe a
tak jsem to přestala používat. Teďka bych ráda nastavení vrátila zpět,
ale prostě to nejde :-/

Saša Svobodová