Varování při poklesu kapacity baterie ve Windows

Sobota Květen 31 07:06:02 CEST 2014

Dobré ránko,

     mám ještě jeden problém, tentokrát s počítačem. Včera jsem půl
večera googlila, ale nenašla jsem nic rozumného.

     Ve Windows je možnost nastavit si varování při poklesu kapacity
baterie pod určitou mez. Jenže jsem zjistila, že je něco špatně. To
nastavení je v ovládacím panelu, který je vidět v příloze. Obrázek má
33,3 kB tak snad nevadí.

     Problém je v tom, že na horním posuvníku se dá nastavit jako
minimum 46 % a ani o chlup méně. Mezi 46 a 100 % mohu nastavit co chci.
Na dolním posuvníku, kritický stav baterie, se dá nastavit jen těch 46 %
a pokus o nastavení čehokoli jiného skončí tím, že posuvník skočí na
těch 46 % a nedá se s tím nic dělat. Na obrázku je sice jiné číslo, ale
to jen proto, že to tak už nějakou dobu je, pokud posuvníkem hnu, chová
se jak píši.

     Napadá prosím někoho, kde může být chyba nebo zakopaný pes? Našla
jsem jen rady a postupy na to, jak to nastavit a kde toto nastavení
najít. O tomto problému ani řádku. Možná jen neznám vhodná klíčová slova.

     Počítač je Acer Aspire 3690, Windows XP SP3 ovladače snad všechny a
v pořádku.

     Saša Svobodová

varovani_1.jpg