Krabičky, obaly, boxy na kazety

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Květen 31 01:05:25 CEST 2014

Ty obaly docela praskaly, stačil nešikovný pád ze stolu - a bylo po
krabičce.

Kdybyste někdo vyhazoval kazety CrO2 (chromky, high, typ II, 70us EQ - do 4
stopého rekordéru), tak mě by stačily i bez obalu, tak se pak o ně můžem
podělit - -Saša futrály, já kazety.

----- Původní zpráva -----
Od: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>

     při úklidu jsem po dlouhé době našla kazety s programy do našeho
rodinného Atari. Jenže nemají obaly, jsou jen tak naházené v takové
krabici. Protože se jedná o obaly na datové nosiče pro výpočetní
techniku, tak jsem váhala jestli to je nebo není OT dotaz :-)

     Myslela jsem, že není nic jednoduššího než koupit obaly nové, ale
jaksi jsem dosti narazila. Nikde nic takového nemohu najít. Zkoušela
jsem hledat obaly, krabičky, boxy, na kazety, mc, pásky... a stejně nic
nenacházím.