HTML editor (4 BFU)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Květen 30 23:24:33 CEST 2014

tinyMCE, ale ten potrebuje nejaké webserverové pozadí

----- Puvodní zpráva -----
Od: Jaroslav Meduna

mohl by mi nekdo poradit, jaky jednoduchy editor pro HTML (na urovni v3.2)
by sel doporucit pro editaci jednoduchych stranek. Editor bohuzel nesmi byt
na urovni HTML kodu, ale graficky (editovat to, co uvidite v prohlizeci, ne
zdrojovy kod), podobny FrontPage, Dreamwaver, nebo treba i editaci ve Wordu.

Prosim, neposilejte mi rady, ze to je lepsi udelat rucne v HTML, protoze v
tom s vami souhlasim. Ale proste obcas dostane HTML stranky do rukou nekdo,
kdo HTML nezna a musi do stranky zasahnout (predstavte si treba
prekladatele).