HTML editor (4 BFU)

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pátek Květen 30 12:35:08 CEST 2014

Pekny patek,

mohl by mi nekdo poradit, jaky jednoduchy editor pro HTML (na urovni v3.2)
by sel doporucit pro editaci jednoduchych stranek. Editor bohuzel nesmi byt
na urovni HTML kodu, ale graficky (editovat to, co uvidite v prohlizeci, ne
zdrojovy kod), podobny FrontPage, Dreamwaver, nebo treba i editaci ve Wordu.

Prosim, neposilejte mi rady, ze to je lepsi udelat rucne v HTML, protoze v
tom s vami souhlasim. Ale proste obcas dostane HTML stranky do rukou nekdo,
kdo HTML nezna a musi do stranky zasahnout (predstavte si treba
prekladatele).

Predem dekuji za rady, JM