Fotopast

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Květen 30 06:24:38 CEST 2014

Podle mě je vestibul domu součástí soukromého vlastnictví - mimo veřejné
prostranství a kameru si tam mohu dát kde se mi zlíbí. Podobně jsem chvilku
zkoušel vyhánět podomní prodejce s tím, že se vloupali do domu (panelák) a
že na ně zavolám policii, když řekli že bylo otevřeno, tak jsem odpověděl
že to nevadí, že je za to jen o rok menší sazba. Nefungovalo to, akorát
dealeři byli pak víc agresivní, většinou nasadili větu že mě zažalujou pro
poškozování dobrého jména firmy "trading capital financial business". Na
prodejce elektřiny (nejčastěji RWE) stačí spolehlivá věta "Sežeňte si
majitele bytu, sedí na Valdicích".
Zrovna jsme s ženou řešili pojištění domácnosti, koukal jsem na podmínky a
asi to nemá cenu, vyplacené náhrady jsou k smíchu. Např. pokud nemáte
hotovost v trezoru, nevyplatí Vám škodu a pokud je v trezoru tak max 10
000Kč....
Dostat pojistné plnění znamená nahlástit to na policii = zabitý den na
policejní stanici, pak ještě přijde pár dopisů s červeným pruhem, nebo
budou volat že se máte stavit na doplnění oznámení = další den v čudu. No a
pokud někoho chytnou, tak si Vás může pozvat soud na svědectví. Opruz, na
chalupu jsem napsal: "Při vloupání může dojít ke smrtelnému úrazu" a od té
doby klid.
K.