Proudova sonda k oskopu - poradite ?

Čtvrtek Květen 29 17:49:41 CEST 2014

To by chtel kazdy, bohuzel, vyrobci drzi basu a  ceny jsou takove jake
jsou.
Je prakticky nemozne sehnat v nevagonovem mnostvi spravne Hall senzory a
tak ani takove to domaci bastleni moc v teto oblasti neleti.
Pritom nejde o nic tajemneho a ani v tech predrazenych profi vyrobcich
nejsou ostatky svatych.
Typicky jde o magneticky obvod s mericim HAL a kompenzacnim vinutim
http://i.imgur.com/jxlJ3bk.png
Bohuzel je potreba citlivy hall s analogovym vystupem, vyrobce jsem i
nasel,ale v malem neprodava, vzorky nedodava a celkove ho nejaci exoti
neberou :-)