Fotopast

Radim Götz palm_konf na geso.cz
Čtvrtek Květen 29 09:55:37 CEST 2014

Dobry den,
mam pocit že mají lidé dost pomýlené představy o možnostěch těch dronů.
Nevím jak by pomohl dron s letovou dobou 10 minut v tomto případě ?
I dosah dálkového ovládání je vpodstatě mizivej ale ten by se snad dal řešit
pomocí GSM. Přijde mě to jako když si fanoušek Kriminálky NewYork
objedná kamerový systém a on se pak diví že není pak možné poznat ferdu
mravence ani
na 10 metrů když v tv to jde. Stejně jako třeba 90 procent hospodských
mudrlantů
bere jako jasnou věc že hodinky Jamese bonda se dokáží spojit s centralou
vzdalenou 1000km , bez anteny a na baterii velikosti cr2032 s klidně
i měsíční výdrží bez nabíjení. Také jsem byl poučen že je dnes
běžné bezdrátové nabíjení. Mam dojem že je dnes vůbec technika přecenována.
Viz nedavne moje vlakno o inteligentnim domě .
Radim Götz