Jaky vyhledavac pouzivate?

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Květen 28 17:57:58 CEST 2014

Čtu tady samou chválu, tak jsem ho nainstaloval.

Po pár minutách mi přijde docela intuitivní. Dokonce jsou nastavená stejná
gesta, jako jsem zvyklý z FF.

Trochu nedotažené mi přijde blokování reklam. Je zapnuté, odebírání pravidel
také, přesto mám reklamu na stránkách, kde ji AdBlock ve FF dokázal
odstranit. :-(

Jeden dotaz k záložkám: Jsem zvyklý mít v horní liště záložek jen ty
nejnutnější, ale tady mi to připadá, že se tam přidávají všechny. Resp.
mohou být schované mimo plochu okna nebo pod nějakou složkou, ale pořád jsou
v jednom seznamu (Oblíbené). Nejde na tu lištu umístit jen podmnožinu o
oblíbených?

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír
Sent: Wednesday, May 28, 2014 4:02 PM
To: HW-news
Subject: Re[6]: Jaky vyhledavac pouzivate?

Ahoj,
jj, to je dobrý, ale já hledal jak se na tu novou kartu současně přepnout, a
to umí levý myšítko s podrženým Shiftem.
To, že nejede Ctrl+Enter mi taky vadí, ale je to jen drobnost, Jinak musím
konstatovat, že u Maxthonu nějaký čas zůstanu :o))) Mají i slušné stránky v
cz http://www.maxthon.cz/ Vladimír