Ekvivalent Si2333

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Květen 28 16:20:20 CEST 2014

Zdravím, může mi někdo doporučit nějaký ekvivalent k tranzistoru Si2333? Viděl jsem ho dost používat u konstrukcí, které byly napájeny z baterií. Někdo to tam vysvětloval tím, že má malý Rdson při nízkém napětí (3V). A zrovna jednu takovou chci dělat. V TME (kde budu objednávat zbytek) ho bohužel nemají a nechce se mi dávat stovku za poštovné jenom za tranzistor kdybych byl nucen ho objednávat jinde. V MOSFETech se moc nevyznám, tak abych sice nenašel něco co má podobný Rdson, ale třeba opomenu nějaký jiný parametr.

Děkuji, MG