Zahradnik se bavi

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Květen 28 08:48:23 CEST 2014

On Tue, May 27, 2014 at 08:17:29PM +0200, Kuba Jan wrote:
> A moje dcera normálně do slohu napíše, že to nebylo skutečné, ale
> byl to "fejk" , takže jsem na tahle spojení "vysazenej"
>  Bohužel je takovejch slátanin mezi mládeží čím dál víc a
>  čeština se propadá do neznáma.

To jsou kecy. „Fejk“ Vám vadí, ale např. „šňůra“ (stejně jako „šněrovat“),
„klobása“, „čokoláda“, „regál“, „prejt“, „pranýř“, „perón“, „refýž“,
„pedál“, „park“, atd., atd., nevadí?

„Takových slátanin“ je totiž už odnepaměti plná čeština (stejně
jako jakýkoliv jiný jazyk, snad možná vyjma nějakých hodně
izolovaných kmenů někde v pralese :-) )...

P.T.