Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Květen 27 21:07:29 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 27.5.2014 od "Ing. Libor Konečný":

> No ja myslel , ze nam Petre ukazes zahradku....

:-) A propos, co kdo říkáte na tu přesmyčku, kterou jsem použil?

> Na kolik takova sranda vyjde ? Samozrejme + tvuj drahy cas na
> slozeni vcetne neuspesnych pokusu o oziveni ;-))) Starsi Stratasys
> Dimension, se da poridit do 50 tis Kc, SLA  3d systems kolem 80
> tisic.

Konkrétně tahle tiskárna mě vyšla asi na 27 tisíc korun včetně DPH,
když nepočítám svůj čas na sestavení, laborování a testování, ale zato
když počítám nějaké další doplňky a vylepšení, které tam teď mám. Tím
myslím ovládací jednotku s displejem, pružnou spojku na ose Z, lepší
stolek, pořádnou vyhřívanou desku, další zdroj pro tu desku, trochu
elektroniky pro lepší desku apod. Nepočítám takové ty drobnosti jako
tisky krabiček, úchytů, větráčku, lepší uchycení filamentu a další,
protože to si člověk jen vytiskne a stejně něco tisknout musí.

Sám koketuji s myšlenkou, že bych právě tuhle stavebnici tiskárny
prodával a dodával k ní i ty vylepšené díly plus nějaké know-how.
Současně s tím ale chápu, že třeba spousta obyčejných lidí chce
zaplatit mnohem méně, protože si chtějí s 3D tiskem pohrát, nepřinese
jim následně peníze. Proto připravuji ty Rebely na 9.999 Kč včetně
DPH. S tím se dá taky udělat paráda a vyhrát si.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem