Zahradnik se bavi

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 27 20:17:29 CEST 2014

Dne 27.5.2014 19:34, Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 27.5.2014 od Kuba Jan:

> Děkuji. On to nebude zase až tak seriál :-)

> Ano, já také nemám rád, když je něco napůl česky a napůl anglicky.
> Samotnému se mi nelíbí, když čeští youtubeři příliš používají anglické
> termíny. A nad tímhle jsem se docela dlouho zamýšlel. Nakonec jsem tam
> ten unboxing dal, protože jsem si říkal, že lidem bude víc jasné to
> slovo unboxing, než by bylo české vybalení. Spíš jsem to tedy udělal
> jako výjimku. Jak píšu, sám to nemám rád.
No mě to slovo totiž uhodilo do očí, protože zrovna v pátek mi kolega
volal, že "to" dá do boxu a pošle mi to poštou....
Tak se ptám do jakýho boxu?
A on na to že jako že to zabalí.
Tak mu říkám, že jako vezme krabici a zabalí a pošle...
A on na to že jasně, krabici  ale že si na "krabici" nemohl vzpomenout.

A moje dcera normálně do slohu napíše, že to nebylo skutečné, ale byl to
"fejk" , takže jsem na tahle spojení "vysazenej"
  Bohužel je takovejch slátanin mezi mládeží čím dál víc a čeština se
propadá do neznáma.

> A jejej, tak to bude velké zklamání z druhého videa, které budu co
> nevidět stříhat. Tam bude můj obličej stále :-) Tak co nadělám, když
> jsem tam hlavní postava, že? :-)
No já myslel , že "hlavní postava" je _Velleman K8200_   :-) a že  Petr
Zahradník a syn to jenom staví a dává dohromady....

> Záběry se musí střídat, jinak to není divácky atraktivní.
Souhlasím , další doporučení je, že záběr by neměl být delší než 10-15 sec.
>   Také mám
> leccos shlédnuto a vyloženě se mi nelíbí, když autor videa nasměruje
> kameru kamsi, celé video s ní nehne, ani on sám se neukáže, a kecá a
> kecá.
No to je další extrém, ale jak jsem psal, ten záběr obličeje je škoda -
zbytečná informace, i když se může zdát atraktivnější.
V každém případě se dá nahradit třeba i statickou fotografií, která v
průběhu slovního doprovodu zoomuje až do makro detailu.
Neboli místo záběru na obličej je možno klidně i celou dobu umístit onen
"zoomující" statický obrázek, který je k tématu,
a člověk si ho může s určitou perspektivou kterou tomu to zoomování dodá
detailně  prohlédnout.