Zahradnik se bavi

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 27 18:57:49 CEST 2014

Dne 27.5.2014 10:57, Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 27.5.2014 od Petr Zahradnik:

Pochvala, pěkné, počkám si na celý seriál a možná Ježíšek také přiveze
balíček.
Určitě to celé dalo dost práce, střih, zpracování, je za tím spousta času.
Dovolím si malou osobní připomínku  k "popiskám ( popisce) " odkazu.
Ať je celá buď v češtině ( bez diakritiky samozřejmě ) nebo v angličtině.
Osobně se přimlouvám za češtinu :

př:
http://www.zahradniksebavi.cz/post/3d-tiskarna-velleman-k8200-_vybaleni

_Druhá a poslední připomínka je k záběrům na obličeje. Ve videu je jich odhadem možní polovina času
a mě přijdou zbytečné. Ano, hodí se na začátek, rozloučení s dílem, ale místo těchto záběrů uvnitř videa
může být zabírán vlastní HW. S tím, že zvuk - popis samozřejmě zůstává.
Vycházím obecně např. z rozšířených tutoriálů na webu, které jsou podobně stavěné.
Mě osobně tam prostě tyhle záběry překážejí - v tom prvním díle určitě nevadí. Ale mám nakoukáno spousty hodin
jiných a když má seriál 20 částí a u každého 20 min dílu je byť třetina se "zbytečným" záběrem už je to spoustu času.
To jen takové doporučení, nechci aby to vyznělo jako že špatně - ale měla být i kritika.
Z toho samého časového důvodu je super to zrychlení při montáži dílu !!
  Jinak palec nahoru, těším se na další díly. Kdy budou?

_

_