[OT] CP ztracene dobirky

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Úterý Květen 27 12:23:19 CEST 2014

Tady se nejedna o vasne. Ja uz se stim smiril.
Problemy s dorucovanim mam co tam bydlim. Vzdy stacilo zajit na hlavni postu
hodit rec se sefovou a dokud se nevymenila dorucovatelka byl klid. Ted ovsem
nastal problem, ze depo je 15km (a jak mi bylo na hlavni poste receno
dorucovatelky patri pod Depo)daleko a telefony pani sefova nebere a jezdit
tam porad nemam cas. Takze jednou za tyden obejdu dve posty z obcankou a
skromnym dotazem jestli nahodou tam nemam nejakou zasilku.
Nejvetsi strach mam z urednich dopisu ktere se berou pri neprevzeti jako
dorucene. Co se stane kdyz se mi nedoruci ne z me viny neb o ni nebudu
vedet. POBox mam pro predstavu 16let a resim to celou dobu.
Ale todle tady resit je zbytecne a zrovna Vas zatezovat je mi proti srsti.
Jen mam ten pocit ze od dob zrizeni Depa je to o dost horsi.
RS
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 27, 2014 11:49 AM
Subject: Re: [OT] CP ztracene dobirky

Kolegovi se nepripisujou vybrane penize. Z tech sesti zasilek bylo pet
dodano spravne do druheho dne.
Proc se tak deje netusim...doklady se skenuji automaticky - rozhodne tam
nesedi clovek a nedatluje slozenky. Takze otazkou je co a jak bylo
vyplneno v c.u. a v.s..

Pisu to jen aby zde zase nepropukly vasne co vsechno mame u CP spatne.

RV

Dne 27.5.2014 11:41, Radek Sztwiorok napsal(a):
> Ta nepovedena inovace se jmenuje Depo pro zasilky. Od te doby co tato
> cast posty prebrala dorucovatele a dorucovani zasilek(jak mi bylo
> sdeleno) mam problemy z kazdym druhym balikem. A to mam zrizen PO Box.
> Telefony ze zasady neberou, kdyz tam zajdete tak Vam slibi ze se to uz
> nestane(jenze skutek utek). Pred Vanoci mi rozvezli baliky po celem
> Tesine po pobockach a nemit cisla baliku od dodavatelu tal nevim jak
> bych to dohledaval. . Resim to pokud to jde jinym zpusobem dopravy.
> RS
> ----- Original Message ----- From: "Snail Instruments"
> [...]

Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p.
vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či
odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme
toliko za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku
podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky
jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za
nezávazné. Česká pošta, s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení
nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na jeho důvod.

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p.
hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations,
amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations,
amendments and adjustments may only be subject of further contract
negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the
contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract
negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta,
s.p. is not liable for termination or interruption of any contract
negotiation for whatever reason.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.