STM32 z ebay

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Květen 27 10:02:59 CEST 2014

No mna dostal cinan raz tak,
ze som objednal 10ks, on mi poslal fakturu
ja som zaplatil,  potom mi napisal ze sa pomylil
a ze cena je vyssia a tak mi poslal o 3 ks menej
Ta kusova cena vypadala vyrazne lepsia ako u ostatnych
cinanov ale po jeho “uprave” ceny uz to bolo rovnake
ako u ostatnych dodavatelov

A uz s nim odvtedy neobchodujem/

☹

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Draček Fráček
Sent: Monday, May 26, 2014 8:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: STM32 z ebay

Tak to jjste mel spise zjistovat pred zaplacenim ne?
Kolik jste za dva MCU zaplatil 2$, jak to vidim v zaslanem odkazu nebo 9.99$ za ktere to nabizi nyni?
http://www.ebay.com/itm/2pcs-STM32F103RET6-STM32F103-LQFP64-32-bit-MCU-FLASH-IC-/221422520602?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item338dcf891a
Zda jde o nejake falsum nebo original vam tu s jistotou asi nikdo nerekne.
Muzu vam rici jake jsou ceny v malem na vnitrocinskem trhu.
STM32F103RET6 se aktualne v kusovce bezne prodava mezi 10-15 Yuany
cili za dva 3,3$ + postovne 1.6$. Pri 10$ slusne vydela pri 2$ ne, ale mohl se uklepnout nebo chtel nalakat lidi (obcas to delaji), protoze pri 2$ je na cene postovneho a nemuze se mu vypatit ani posilat prazdne obalky.