EC NLF

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Úterý Květen 27 06:59:22 CEST 2014

Vazeni pratele, v Bruselu se cini a po "nove" EMC direktive z unora tu mame
"novou" radiovou direktivu (oboje podle noveho legislativniho ramce). Sice
nas jeste ceka jejich zavedeni do narodni legislativy (to muze byt cca
pristi rok), ale zmeny jsou na stole a uz se jim nevyhneme. Nejlepsi kousky
jso uzavedeni analyzy rizik pri vyvoji (to se dosud "povinne" muselo delat
delat u medicinskych zarizeni a v nekterych pripadech pro automotive) a
traceabilita do vyroby (tj. nejspis si vsichni "dobrovolne" zavedou
ISO9001). Pak uz jenom zbyvaji ruzne drobnosti, jako rozsireni komplexnosti
testu (test lab se tyka jenom presne revize FW v pocitaci a zaroven vyctu
provoznich rezimu - tj. pokud mi dovolite hyperbolu, tak pokud budete mit PC
s WIN a nebude v test reportu uvedeno, ze tam bezel vas oblibeny program,
tak to pro vas neplati, podobne s prichodem nove verze OS nebo jeho update).
V tuto chvili jsem nejvic zvedavy na vydani "rukojeti pro zacatecniky"
(GUIDE), ktera osvetli i dalsi stinna mista, ktera po precteni direktiv z
NLF jeste nebyla pochopena. Pekny den vam prat je po tehle informaci
zbytecne. JM

P.S. podrobnosti 2014/53/EU a 2014/30/EU