osciloscop DS1102E - kupa

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pondělí Květen 26 14:18:07 CEST 2014

To same. Spokojenost.
Ventilator jsem vymenil za typ s teplot. regulaci a je to lepsi, ale ticho to stale neni. :-)

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Ondřej Kozumplík
  Komu: HW-news
  Odesláno: 26. května 2014 13:28
  Předmět: Re: osciloscop DS1102E - kupa

  ja mam na takove to domaci zvykani bratricka DS1052E a jsem spokojen. jedine, co mi trochu vadi je hlucnost ventilatoru, respektive je to spis asi samotne proudeni vzduchu pres mrizku nez ventilator, co dela hluk.

  Ataman
  http://www.hysteria-metal.cz

    Dobry den,

    chcem si kupit osciloskop a mam k dispozicii 400eur.
    najviac sa mi zatial pozdava tento

    http://www.rlx.sk/sk/2ch-oscilloscopes/11-ds1102e.html

    Verim ze niektory z vas ho maju doma/v praci. Moja otazka je, ci je to dobra volba a ake s nim mate skusenosti alebo ci je na trhu nieco lepsie v pozadovanej cenovej hladine.

    Za kazdu pripomienku vopred dakujem.