Jak najit notebooky se slotem mSATA nebo M.2 ?

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pondělí Květen 26 10:23:21 CEST 2014

Mate vyskusane, ze nefunguje, alebo len v manuale nie je zmienka o tom,
ze sa to da pouzit ?

Niektore ine modely Lenova mali napisane v manualoch, ze sa da pouzit
bud jedno, alebo druhe...
Moje Lenovo ThinkPad T430 v popisoch, ani v manuale NEMA moznost
pripojenia mSATA, iba WAN modul
Napriek tomu pripojene mSATA namiesto WAN modulu funguje spolahlivo uz
asi 1.5 roka ...
- kupil som mSATA SSD na test, ozelel WAN a mam 128GB SSD na bootovanie,
1TB HDD na data a DVD-RW v jednom notebooku pri plnej spokojnosti.

Cielene som isiel do nizsej konfiguracie notebooku, a dokupil SSD mSATA,
dokupil pamat, a vacsi disk. Vyslo to dohromady vyrazne lacnejsie, ako
lepsie vybaveny model od Lenova priamo. Cenotvorba je taka, aka je.
Mozeme to akceptovat, alebo si najst inu cestu... Ako sa komu paci.

Dodo