Jak najit notebooky se slotem mSATA nebo M.2 ?

Neděle Květen 25 22:56:52 CEST 2014

Presne tak jsem to udelal, v Cine oba boxy tak po 150Kc, funguje to
skvele, SSD jsem dal misto puvodniho HDD, ten do redukce misto DVD a tu
mam jako externi na USB (ma 2 kabely - 2x napajeni) a je to.
Ovsem s SSD 240GB si dovedu predstavit zivot i bez dalsiho HDD, kdyz uz
to ale prislo... Chova se i zpusobne, pokud na nej nelezu, je vypnuty a
vydrz na baterky po instalaci SSD je o hodinu delsi.

---