Lovci blesku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Květen 25 22:19:49 CEST 2014

Nečetl jsem to ještě úplně podrobně, ale určitě to chodí za NATem (tedy z privátního adresového prostoru). Údaje o blescích to posílá pomocí UDP datagramů, a mám dojem, že jsem tam někde četl, že se to periodicky čas od času připojí pomocí TCP a zjistí, jestli nejsou nějaké aktualizace atd.

Myslím, že to je vcelku bezpečné, a pokud by i nedej Bůh došlo k napadení, tak si nedovedu představit, že prostřednictvím takovéhle jednoúčelové věci by někdo penetroval do vnitřní sítě. Maximálně si dovedu představit, že by nějak odstavil to zařízení (zahltil packetama nebo něco podobného). Ale proč by to kdo dělal...

Jakub Šerých