Lovci blesku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Květen 25 20:21:06 CEST 2014

Jsem v procesu objednávky nejlevnější sady. Vyjde to na €50 (bez poštovného) a jsou v tom plošňáky na H zesilovač a control board a pár hůře sehnatelných věcí (GPS modul, Ethernet trafozásuvka, naprogramovaný procák pro zesilovač atd.). Zbytek je levnější koupit přímo - stojí to zhruba polovinu ceny za kterou to nabízejí oni (např. STM32 deska: oni €20 Mouser cca €11,50).

Jejich kompletní stavebnice vyjde k částce kolem €200.

Jakub Šerých