OT - Proc se neozyvam

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Květen 25 15:30:16 CEST 2014

Ten rebel nevyzera zle. Tie hlinikove profily asi budu lacnejsie nez
tie co mam v MendelMaxe 1.5.
Ale stranka k nemu je mizerna. Viacmenej len forum, kde vidim ludi
riesit nejake parcialne problemy, ale kompletnejsie informacie tam
musim hladat. Preskumam to este trochu blizsie.

Inak tlacim kde-ake blbosti. Nejake diely na krabicky, hmatniky na
tlacidla, vcera mi tlaciaren vyplodila malu bustu Beethovena. A
samozrejme si ltacim nejake diely ktorymi si zlepsujem existujucu
tlaciaren :-)