Jaky vyhledavac pouzivate?

AZe aze na seznam.cz
Sobota Květen 24 15:34:05 CEST 2014

Přesně tak. Upgrade, je-li ve prospěch funkčnosti, proč ne.  Ale po upgrade
nesmyslně přemístěná tlačítka a kvůli tlačítku "obnovit" instalovat jakýsi
doplněk, který jsem vypátral až v diskuzích nespokojených uživatelů ff29, to
je opravdu moc. Nehledě na to, že se přes 1500 pokusů o nápravu včetně
totální přeinstalace ff z a to od verze 3.6.3 a 9.0.1 až po 29 nepodařilo
zabránit nežádoucímu otevírání okna wttracking.com/click?offer=94&aff=12 a
po něm hned
http://lp.sharelive.net/?rand=536f8ab530f10&sysid=406&appid=1436&lpid=3419&subid=5aa00efb-5eb5-487e-9433-f94a749c6054
to už je přespříliš. Synek mi doporučuje Maxthon. Používáte to někdo?
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Sent: Saturday, May 24, 2014 3:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jaky vyhledavac pouzivate?

Já proti ní mám to, že chci, aby můj browser vypadal tak, jak chci já.
A ne aby se jeho rozloženi průběžně měnilo podle toho, kolik THC
má zrovna aktuální kuřivo nějakého jejich designera.
Pokud budou všechny prvky volně přeskupitelne, tak proč ne. Ale
zrovna u té verze 29 se mi to zdálo méně konfigurovatelné, než
to bylo dříve.

Měl jsem z toho podobný pocit, jako když před nějakou dobou byla
móda umisťovat v nových autech všechny budíky nikoli před řidiče,
ale doprostřed přístrojové desky. Taky jsem si tehdy říkal něco
o příliš silné mariáně, po které designéři měli neodolatelnou potřebu
změnit svět. No a skutečně, když vystřízlivěli, tak se uz zase konečně
dělají palubní desky normálně.

PL