Jaky vyhledavac pouzivate?

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Sobota Květen 24 15:20:12 CEST 2014

Zdravím,

mě štve AVRstudio. Stále používám verzi 4.
Nejnovější verzi mám také nainstalovanou, protože někteří zákazníci posílají
.elf soubory, s kteréma si AVRStudio 4 neporadí.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 24. 5. 2014 15:15:49
Předmět: Re: Jaky vyhledavac pouzivate?

"Já proti ní mám to, že chci, aby můj browser vypadal tak, jak chci já.
A ne aby se jeho rozloženi průběžně měnilo podle toho, kolik THC
má zrovna aktuální kuřivo nějakého jejich designera.
Pokud budou všechny prvky volně přeskupitelne, tak proč ne. Ale
zrovna u té verze 29 se mi to zdálo méně konfigurovatelné, než
to bylo dříve.

Měl jsem z toho podobný pocit, jako když před nějakou dobou byla
móda umisťovat v nových autech všechny budíky nikoli před řidiče,
ale doprostřed přístrojové desky. Taky jsem si tehdy říkal něco
o příliš silné mariáně, po které designéři měli neodolatelnou potřebu
změnit svět. No a skutečně, když vystřízlivěli, tak se uz zase konečně
dělají palubní desky normálně.

PL