Nejaky software pro zobrazeni namereneho prubehu

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Květen 23 05:08:48 CEST 2014

> parametre?
> Ale

> Ale ano, to je docela dobře možné, že to s tím nepůjde a že budu muset
> hledat něco jiného nebo že to bude muset někdo naprogramovat. Ale taky
> je docela dobře možné, že to bude parametrizovatelné víc, než se
> obvykle používá a že to nějak půjde zařídit :-)

Prepacte mi prosim, ja som si myslel, ze ste si to uz trochu rozanalyzoval
a trafil ste sa do tych dvoch ci troch specialnych pripadov, kedy to mozete
zobrazit aj tym jednoduchym zobrazenim. No nic som len blby gymnazista a
dnes aj navyse exemplarny blazon... Prepacte mi prosim, ze som si dovolil
niekolko blaznivych poznamok. Ja sa uz polepsim a budem zase ticho. :)))

A.