Nejaky software pro zobrazeni namereneho prubehu

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Květen 22 18:32:44 CEST 2014

> Myslim, ze to bude asi dost protichodne zadanie, bud totiz skoncite pri
> niecom ako Bezierove krivky, alebo budete mat rozlisovacku tak malu, ze
> robit nieco podla nej bude dost neefektivne a pomale...

> A.

Ani to snad tak hrozné nebude, data vedou na Lissajousův obrazec pro
poměr frekvencí 1:1, neboli po česku zpotvořený ovál, a já chci podle
míry zpotvoření štelovat mechanicko-pneumatické zařízení :-)

Aleš Procháska