Nejaky software pro zobrazeni namereneho prubehu

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Květen 22 18:23:32 CEST 2014

Na to by mozna sel pouzit Processing
http://www.root.cz/clanky/ovladani-arduina-v-realnem-case-z-pocitace/

Na jednoduche preceteni cisel z RS-232 a nakresleni krivky by nemel
byt problem. Ja jsem pred casem chtel v Processingu psat slozitejsi
ovladaci aplikaci a rychle jsem ho opustil. Na jednoduche veci skvely,
na slozite velmi spatne pouzitelny.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl