Nejaky software pro zobrazeni namereneho prubehu

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Čtvrtek Květen 22 17:50:31 CEST 2014

http://www.stampplot.com/stampplot/index.htm
Pouzit se to da, ale k srdci mi to neprirostlo.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Ales Prochaska, Divesoft" <prochaska na divesoft.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 22. května 2014 14:02
Předmět: Nejaky software pro zobrazeni namereneho prubehu

Řeším teď takovou vlastně drobnost, ale nějak se nemůžu dopátrat cíle.
Třeba mi někdo poradí: po USB dostávám data (přes virtuální COM port)
v textovém tvaru, každých 50 ms dvojici údajů a potřebuju je zpracovat
nějakou (jednoduchou) funkcí a výsledek on-line kreslit na obrazovce
jako čáru zadanou po částech X-Y souřadnicemi. Ve výsledku by to mělo
vypadat trochu podobně jako osciloskop, podle kterého se něco dalšího
šteluje. Není na to něco hotového nebo skorohotového?

dík

Aleš Pricháska