OT Dotaz - získání dokumentace k přístroji MTT3A

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Květen 22 16:06:55 CEST 2014

Zdravím,
  sháním nějaké informaci k zařízení Landis & Gyr Siemens Metcom MTT3A/E2A.
  Jde o zařízení umožňující registrovat měřicí pulsy až ze 4 vstupů,
používaných pro dálkový odečet elektroměrů a jiných *měrů a tyto pak na
požádání odesílat přes PSTN analogový modem. Možná se s ním setkal někdo
pracující v energetice. Mimo jiné by ještě mělo umět spínat 2 vnitřní relé
např. pří dosažení 15minutového maxima odběru atd. Koupil jsem to na Aukru
relativně levně, jeví se to funkčně, tak uvažuji, že z toho udělám nějaký
hezký doplněk k telefonní ústředně (proč by to nemohlo místo impulsů z
elektroměru registrovat např. 16 kHz tarifní impulsy, že :-) ).
  Je podivuhodné, jak Internet odmítá vydat naprosto cokoliv, tohoto
zařízení se týkajícího. Našel jsem jediný dokument, popisující programové
vybavení stanice pro dálkový sběr dat z těchto měřicích sítí, kde byla
jediná věta typu "zde se použije zařízení MTT3A..." a nic dalšího.
  Pokud by někdo náhodou měl manuál, týkající se zejména konfigurace či
parametrizace zařízení a hlavně datového protokolu na tom modemu (vypadá
to, že to je protokol SCTM, neboť je zmíněn v tom dokumentu o měřicí
stanici), bylo by to super. Nyní to nelze použít ani jako stylové
nástěnné hodiny, protože sice to datum a čas ukazuje, ale od 1.1.1990
a půlnoc to má v 7 večer, neboť tou dobou jsem to po dlouhé době,
během které se v tom vše vybilo, zapnul :-).

  Zdraví Pavel