OT: najdenie miesta poskodenej rurky

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Květen 22 10:39:15 CEST 2014

když jsem byl učeň, někdy těsně po plyšáku, jsme dělali elektriku  v Brně na
Kamenném vrchu - tenkrát to zedníci dělali obdobně - spousta domů spousta
místností a v každé "dáreček "

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Wednesday, May 21, 2014 8:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: najdenie miesta poskodenej rurky

 21.5.2014, 20:16:58

To jste meli jeste stesti.
Stalo se, pred par lety v Plzni, pri budovani jakehosi uradu, ze kdyz se
betonovaly podlahy, tak tam jaksi nefungovaly zachody. Tak zednici chodili
do jedne mistnosti do rohu a protoze urad byl velky, tak i tech zedniku bylo
celkem dost a chodili nekolik dnu.
No a ve finale zabetonovali i ten inkriminovany roh.
"Prosakovat" to zacalo 3 mesice po kolaudaci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz