Re: [Mech] Pracovní stůl

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Květen 22 09:45:26 CEST 2014

Už vidím, že to opravdu bude jednodušší :-)
Dal jsem to na http://ulozto.cz/xrMkpiu2/stul-pdf

Ta deska která je na výkresu předepsaná se už myslím v Ikea neprodává,
místo ní mají desku 28 mm silnou, ale ta je taky úplně vyhovující.
Stejnou mají v Bauhausu, ale ta je opravdu hodně drahá. Taky se dá
sehnat od různých českých výrobců (musí to být "spárovka cinkovaná",
nikoliv na tupo lepená), to je asi nejlepší volba.

Aleš Procháska