Re: [Mech] Pracovní stůl

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Květen 22 08:45:34 CEST 2014

Ano, jsou to lepené hranoly, ale je to pevnější než široká rostlá
prkna. Když už to člověk chce schválně zničit, tak to praská mimo
spoj. Já mám stoly ze spárovky v dílně asi 20 let a dalších asi deset
takových v práci a nikdy s tím nebyl nejmenší problém. Výkres posílám
:-)

Aleš Procháska