OT: najdenie miesta poskodenej rurky

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Květen 21 19:50:01 CEST 2014

> Zedníci dokážou zalít betonem i zlomenou hadici a nepřijde jim to
> divné. Mně třeba rozjezdili chráničku kolečkem a pak to zalili. Když
> jsem vyjádřil údiv, řekli mi, že to je věc elektrikářů, že oni měli za
> úkol betonovat, tak betonovali.

U zamestnavatele jsme delali "inspekci" jak  probiha rekonstrukce a kdyz
jsem tam byli tak zrovna borec pilou rezal rukojet od kladiva, ktera pod
uhlem 45 stupnu couhala z lite betonove podlahy. V druhe mistnosti jsme
videli zak zalivaji betonem naprosto vsechno - srouby, hasak -jenom kladivo
svine ma drevenou rukojet, ktera v betonu plave.

Zdravi Petr Kubac