Bastlkoutek (Re: Typicke vzdelanie v konfere)

Kosta info na mcu.cz
Středa Květen 21 17:52:51 CEST 2014

Dne 21.5.2014 17:08, Petr Labaj napsal(a):
> V návaznosti na nedávné téma o bastlířském koutku by se tam ještě
> mohla objevit nějaká otázka na tohle téma (bastlkoutek ano-ne, příbližná
> velikost a výbavení).
>
> V tom vlákně o bastlkoutě mě zaujalo, že odpovídali prakticky jen lidé
> z paneláků z velmi omezeným prostorem pro bastlení. Předpokládám,
> že rodinných baráků bude srovnatelně s panelákovými byty, tak mi to
> přišlo nevyvážené. Nebo v těch rodinných domech bydlí jenom ti, co
> vystudovali religionistiku a genderové vědy?
>
> Ještě by byla zajímavá naprosto nekorektní otázka: kdybyste museli
> [...]

No já jsem asi trochu mimo statistický průměr :)
1) jsem mrzák
2) manželky nemaje
3) bydlím v paneláku
4) bastlím v ložnici cca 4x5m, kde dvoupostel je zvednutá do výšky 1.5m
a pod ní je bohatý úložný prostor se skřínkami a šuflíky
5) stůl do U na zbytku
6) pod stoly šuflata
7) nad stoly police
8) vše je tam zhotoveno mou maličkostí na míru
9) ty tři plochy stolu jsou přirozeně odděleny na
- SW
- HW
- mechanika

--