Typicke vzdelanie v konfere

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 21 17:08:30 CEST 2014

V návaznosti na nedávné téma o bastlířském koutku by se tam ještě
mohla objevit nějaká otázka na tohle téma (bastlkoutek ano-ne, příbližná
velikost a výbavení).

V tom vlákně o bastlkoutě mě zaujalo, že odpovídali prakticky jen lidé
z paneláků z velmi omezeným prostorem pro bastlení. Předpokládám,
že rodinných baráků bude srovnatelně s panelákovými byty, tak mi to
přišlo nevyvážené. Nebo v těch rodinných domech bydlí jenom ti, co
vystudovali religionistiku a genderové vědy?

Ještě by byla zajímavá naprosto nekorektní otázka: kdybyste museli
volit mezi bastlkoutkem a manželkou, co byste si vybrali?
(myšleno jako reakce na to, že tam byly poznámky "manželka by to nezvládla")
Já za sebe: v těch 26, kdy jsem se ženil, tak asi manželku. Dneska
(dvojnásobný věk) spíš ten bastlkoutek.  ;-)

PL

*************************************

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 21, 2014 1:17 PM
Subject: Re: Typicke vzdelanie v konfere

Původní zpráva ze dne 21.5.2014 od balu na home:

> mozno odbor? U strednej aj u vysokej (elektro, strojarstvo, chemia,
> ....). Da sa urobit zaujimava statistika kolko ludi zo drevarskej
> priemyslovky islo studovat na elektrofakultu :-)

Takže bych na základě příspěvků udělal toto:

Rok narození

Kraj

Středoškolské vzdělání (žádná nebo více možností) - učiliště elektro,
učiliště jiné (zde nějaké další volby?), střední škola elektro,
střední škola strojní, střední škola jiná (další volby?), gymnázium

* dělit střední školy na obory? pomozte se soupisem

Vysokoškolské vzdělání (žádná nebo více možností) - bakalář,
magistr/inženýr, doktor, vyšší

Obor vysoké školy (žádná nebo více možností) - elektro, strojní,
matematicko-fyzikální, chemická, ekonomická, lékařská, právnická, stavební,
filozofická, zemědělská, dopravní, pedagogická, přírodovědecká...

* nenašel se někdo v těchto oborech?

Zájmy (žádná nebo více možností) - elektrika, analogová elektronika,
digitální elektronika, vysokofrekvenční elektronika, programování,
strojařina/mechanika

* další nápady?

Zaměstnání (žádná nebo více možností) - tytéž obory jako zájmy? +
zcela mimo obor

Zaměstnání - student, podnikatel, zaměstnanec, nezaměstnaný, důchodce

PS: Bude to anonymní, nebude se sbírat vůbec žádný osobní údaj, tedy
žádné jméno ani e-mail, které by propojilo údaje na osobu. A výsledky
dám veřejně na web s tím, že bude k dispozici tabulka Excel nebo CSV s
výsledky (abyste si mohli zpracovat cokoliv) a současně vygeneruji
grafy do podoby obrázků, které si řeknete a můžeme je přidávat.

PPS: Domyslete ještě ty hvězdičky, ať to dáme nějak do kupy.

Petr Zahradník, počítačový expert