[OT] Mech: hazeni 12 pneumatiky na bicyklu

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Středa Květen 21 09:48:10 CEST 2014

skrčená duše v plášti? špatně přetažený plášť v místě ventilku ? (ventilek
se při montáží musí zatlačít dovnitř ráfku aby plášť přelezl přes zesílený
okraj paty ventilku). Když se plášť nasadí , kolo se musí lehce nahustit
-jen pár krát pumpičkou fouknout a pak se kolem odráží o zem po celém
obvodu kola aby si plášť sedl. Na boku pláště bývá čára která musí být +-
soubežná s hranou ráfku.