[OT] Mech: hazeni 12 pneumatiky na bicyklu

Středa Květen 21 08:48:48 CEST 2014

Přátelé,

vzal jsem staré dětské kolo, na kterém se učilo jezdit už několik generací,
sundal staré zpuchřelé barumky a obul nové pláště (a dal rovnou i nové
duše). Po montáži mě překvapilo, jak obvod kola hází - když bicykl zvednu a
rukou roztočím kolo, je vidět, že do dokonalého kruhu to má hodně daleko.

Namontoval jsem ty pláště blbě, nebo je to normální? Rozměr ráfku je 12
palců (tj. asi nejmenší kolo, co se vůbec používá). V praxi to asi nebude
vadit, kdybych si toho náhodou nevšimnul, tak bych to ani neřešil.

Pavel Kadečka.