RE: [Mech] Pracovní stůl

ok1ia ok1ia na seznam.cz
Úterý Květen 20 22:52:00 CEST 2014

Přidám pro srandu moji story... pokud to někoho nebaví, tak to vážně
nečtětě.  I já měl tohle téma před  30 lety:

No já jsem využil toho, manželka musela po vážné operaci v 1984 do lázní na
měsíc. Nemeškal jsem a koupil jekly 40x40 a kamarád mi svařil kout 150x120 a
ten jsem nainstaloval v obýváku do rohu (obývák má 3,6x5,9m) ovšem jsem to
položil na parkety a šroubama vzepřel proti stropu. Navrch jsem našrouboval
dřevotřísku a tapetoval na bílo.Jen jsem se bál říznout koberec který byl po
celé ploše, tak jsem ho ten 1,5 m sruloval, dovnitř dal starý pracovní
repasovaný kancelářský stůl a  bylo hotovo. Co kdybych to musel zase zbourat
že ???

Jen moje dcera mě práskla mamině dopisem do lázní, že byla se mnou ve Dvoře
Králové pro nějaký železa ( tehdy takové železo normálně nebylo , to se
muselo shánět a tak jsem tam jel 40 km)  ale vlastně nevěděla o co jde -
bylo jí 11.

Když se manželka vrátila, tak jsem jen za ní držel ruce, aby se neskácela
když to uvidí.no přežila to a jen kroutila hlavou a druhý den mi (asi z toho
že je zase zdravá ) dovolila ten koberec zastřihnout.!!! A tak jsem doma
získal vysílací místnost -HamShack.

Když to odeznělo, tak jsem si do ložnice dal další stůl kde jsem začal
bastlit radiostanice a z okna natáhl kus zvonkového drátu a měl jsem  tam
Lambdu 5 a poslouchal Svobodku při bastlení.. Akorát mě vyhnala večer - prej
jí pájení smrdí. A když se mi vdala dcera a odstěhovala se, bastlím v jejím
bývalém pokoji. Vrtání pájení broušení pilování jsou běžné práce, které tam
musím provádět...ale dodržuji noční režim - ostatně to jsou jen drobnosti.

Ä viděl jsem fotky , že  kamarád radioamatér velmi dobrý  VKVista měl v
ložnici i frézku hihi.

Dnes vlastně slavím 30. výročí tohoto vybudování mého zázemí a vnuci když
přijdou a sednou si na mou židli před radiostanici tak po chvilce řekli :
mami , ten děda se má.nemusí nic na svém stole uklízet jako já a vše má dnes
jako včera..

Takže pánové, jak si manželky vychováte, tak to budete mít - jen nesmíte moc
rychle tlačit ale spíš být diplomaty...!!!!

A prosím nepitvejte to tady, jen na mou adresu  OK1IA na seznam.cz    to jsem
jen třeba napsal na zasmání jak jsem postupoval já.

Všechna vás zdravím přeju hodně úspěchů.

Honza.

  _____