Re: Úroveň maturantů

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 20 21:56:04 CEST 2014

 20.5.2014, 21:51:27

Co clovek potrebuje z zamestnani/povolani jej skola stejne nenauci.
Takze, nenazral cas na radikalni zmenu vzdelavaciho systemu ?
Na pismenka a cisla staci prvni trida, a pro ty pomalejsi snad jeste
nejakej kurz nakupu na apple-store.
No a na vsechno ostatni mame prece ty smartfouny, gugly a internety.
:-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz