Úroveň maturantů

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 20 21:10:20 CEST 2014

No pamatovat si nic nemusite...koneckoncu jak je videt tak neni treba si
pamatovat vetsinou ani ty odborne v dnesni dobe. Staci to umet okecat.
Jak jsem psal tak clovek si k tomu musi dojit a nekdo k tomu ani nedojde
a chybet mu to vlastne nebude.

Berte to tak (a vlastne to zminovala i ta studie nemuzu to najit kde
jsem to cetl), ze v knihach jsou pribehy, v nich zivotni situace a
zivotni nazory shrnute za x generaci, ktere vas nuti vytvaret paralely
do vaseho zivota a korigovat sve uvazovani aniz byste si to uvedomoval.
To ma dopady i do reseni technickych uloh. A at jste na jakekoli pozici
tak vstupujete do jednani s lidmi, ktere musite nejak ovlivnovat a lide
nejak ovlivnuji vas, nebo se o to snazi.

Co se tyka dejepisu tak tam je to zcela tristni a vede to k neporozumeni
k tomu co se dnes deje ve svete a i nakonec v blizkem okoli. Bohuzel to
muze skoncit velmi spatne prave proto, ze lidi neznaji historii.

RV