OT: Uroven studentu, reseni projektu

František Burian BuFran na seznam.cz
Úterý Květen 20 17:07:55 CEST 2014

Danieli, nemylis se, jsem stale student, ikdyz studuji 8. rokem trilete
doktorske studium protoze nedokazu psat clanky ktere by
nekde vzali :-( Tak se venuju aspon tem studentum, nez me vyhodi z vyzkumaku
a zustanu tu asi jen jako pomocna sila vyucujici,
a jako konstrukter.

Pod to co pises se klidne podepisu i ja, nicmene veskere pokusy o kontakt se
studenty vyprchaji po prvnim tydnu, kdy si reknou
"vsak ja vim jak to ma vypadat uz vedouciho nepotrebuju", a objevi ze to
neni pravda az po proflakanych 2 mesicich ... Pak to nejak
spolecne davame dokromady, mnohdy merime dlouho do noci. Dalkovi studenti po
ty dva mesice neodpovidaji na emaily vubec, od
prezencnich mi jednou za 14 dni prijde potvrzeni o precteni. Na prednaskach
kde bych je mohl odchytit chodi 5-6 studentu ze 40 (a
to jsou ti lepsi, kteri neceho dosahnout chteji).

No nic, prisel student, se zeptat asi 14 dni po oficialnim terminu zdali by
to nemohl dodatecne dopracovat. musim se mu venovat. Rad
si poslechnu Vase nazory.

P.S. diky za odkazy, prohlednu si je :-)

S pozdravem,

  Frantisek Burian