Re: OT Skola (bylo Re: OT: Úroveň maturantů )

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 20 16:20:17 CEST 2014

 20.5.2014, 16:14:38

Zavidim vam vas optimizmus. IMHO, pokus se vyskytne 1 genius mezi
1000 blbci, muze to dopadnou pouze tak, ze jej umlati cepicema.
Z prumeru nelze vycuhovat prilis, nebo alespon to vycuhovani musi mit
nejaky sirsi zaklad typu 1 genius, 10velmi chytrych, 50 chytrych 200
ne uplne blbejch ...

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz