Úroveň maturantů

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Květen 20 12:22:24 CEST 2014

Zdravím,

uvedenou knížku jsem četl - výborné čtení. při čtení těchto mailů jsem
si na ni i vzpomněl.
Ale i Feynman si na několika místech protiřečí - na jedné straně
obhajuje znalost čísel a některých výsledků funkcí a dokazuje to
například na historce jak kdesi soutěžil se sčítačem na počítadle a na
druhou stranu dehonestuje studenty biologie, že se museli naučit
anatomii těla (v tomto případě kočky).
Protože co jsou pro matematika (fyzika, technika) čísla, je pro biologa
anatomie.

Ale minimálně stojí se nad jeho závěry zamyslet.

Zapik