Re: [Mech] Pracovní stůl

Úterý Květen 20 09:57:34 CEST 2014

Aspoň se to dá vypnout. Na rozdíl od psa, kterýho páníček/panička nechává v
bytě samotnýho a on když už tam neveje, tak aspoň štěká na všechny lidi, co
projdou po schodišti.

Ale k věci - koberec je příšerně nepraktický a to i když nejste domácí
kutil. Ideální je IMHO lino. Je to relativně levné, jednoduché na položení
(na rozdíl od dlažby nebo plovoučky) a snadno omyvatelné. Oceníte to i když
máte děti, které občas na zem něco vylejou. Akorát je nutné před položením
mít rovnou podlahu a aby tam nezůstalo nějaké hrubé smetí, protože pak je v
tom místě boule a časem se tam může i prošlapat díra.

Když něco vrtám, řežu nebo piluju, dělám to provizorně nad košem nebo nad
dřezem. Po práci zametu a vyluxuju. Víc se toho udělat nedá. Problém je,
když děláte něco, u čeho se práší - typicky vrtání do zdi, je dobré mít
vysavač s hadicí a nástavcem, který umí při vrtání přímo odsávat prach.

Moje kutilství ale souvisí většinou se zařízením bytu - nábytek, poličky
atd. a to jsou věci, ke kterým bývá ta paní, co s vámi bydlí, celkem
tolerantní, protože chápe, že nábytek se sám nepostaví, díra sama nevyvrtá
a když se kácí les, lítají třísky. S dalšími drobnostmi jako je pájení, si
vystačím s nějakou pracovní podložkou, bordel z ní pak vysypu do koše.

Pavel Kadečka.