OT: najdenie miesta poskodenej rurky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 20 00:02:42 CEST 2014

On Mon, 19 May 2014, Jozef Racek wrote:

> Ma niekto napad, alebo skusenost ako najst miesto poskodenia/zapucenia
> rurky podlahoveho kurenia PEX-AL-PEX 16 mm? Rurka je uz zaliata poterom
> (beton).
>
> Vyzera to na maly prietok - zapucenie, alebo nejaka spina/poskodenie.
> Rurka nie je poskodena tak, aby prepustala vodu vonku.

> Premyslal som o nejakom vysielaci do vnutra, ale cez  hlinik vy to asi
> vela neziarilo.

p. Valuch tady kdysi psal jak jim nekde slapli na kabel a pak to delalo
chybne odrazy a museli ho menit. Tak nejakou podobnou metodu :-)

> Asi pri betonazi poteru nieco na nu spadlo/niekto ju zaslapol o nejaku
> hranu alebo nieco podobne... Bola natlakovana na 2 bar, ale asi to
> nestacilo.
>
> Psychycky sa chystam skusit elektrikarskym perkom dostat cca 15-20 m od
> koncov, ale celu ju asi neprepcham.

No mozna jeste prodlouzit konec hadici do vysky, zakoncit trychtyrem,
lit tam vodu a pustit tam pri tom neco privazaneho na niti co ma podobnou
hustotu jako voda.

Ale je jasne ze zpatky uz to asi nevytahnete kdyz to zaplave za nekolik
zahybu