Re: Úroveò maturantù

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Květen 19 19:04:59 CEST 2014

No nechcem s...t do vlastneho hniezda, ale ako to chodi na slovensku si
mozes precitat aj tu v archive konferencie, v historii nie tak davno
minulej...

No a k tomu vzdelaniu, minimalne na vyssie musis spisat
niekolkodesatstrankovy pamflet, ktory ma taky vystizny nazov - filozofia
noveho pana doktora - a obstat v skuske z predmetu - celkom slusne
ciganstvo... Ak obstojis, dostanes patricne pismenka s diplomom a potom sa
ti otvoria dvere do sveta velkej vedy a vyskumu. :)))

Ja som zial pamflet nedopisal a v skuske csc som neobstal... Som skratka
looser.

A.