Úroveň maturantů

Pondělí Květen 19 17:34:09 CEST 2014

Hezké odpoledne,

     rozhodla jsem se pro tento způsob řešení, ačkoli s tím vnitřně
nesouhlasím. V té práci je totiž i část programu a dokonce v tom je i
část česky, což mi u Slováka přišlo docela úsměvné. A navíc jsem
zjistila, že sice všude zmizel podpis serveru ale na osazovacím plánku
to www.zirafoviny.cz napsané stále je ;-)

     Docela mne také překvapilo, že v té práci přímo píše o tom, že se
mu nepodařilo zprovoznit komunikaci s počítačem a přitom má uvedený
program pro komunikaci i čtení z eeprom.

     Mimochodem, pokud si někdo dává do souvislosti tento povzdech a
nedávnou otázku na převod souboru z BIN do HEX a podobně, tak má pravdu.
Já jsem tomu člověku docela dost pomáhala a snažila se vysvětlit jak
hodiny oživit a zprovoznit. A pak se dozvím to, co jsem se dozvěděla. No
zase jsem o něco moudřejší.

Saša Svobodová