Re: OT: Úroveň maturantů

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pondělí Květen 19 11:53:24 CEST 2014

Historicko aktuální povzdech.
Před lety jsem pro své žáky druhého ročníku připravil skripta pro výuku číslicové techniky. Před dvěma měsíci jsem čirou náhodou objevil, že někdo si dal tu práci a skripta rozebral na jednotlivé stránky a ty použil jako SOČ. A zjevně velmi dobře hodnocenou, jak plyne z webovek, kde je to zveřejněno. A nikomu ani nepřišlo divné, že práce je v češtině a ta SOČ byla na Slovensku. Docela mě to rozladilo, ale jak to vybudilo manželku, to se nedá ani popsat.
A zcela aktuální. Z dnešní dopolední čtveřice maturantů 1 krát za jedna a 3 krát za pět. Bez komentáře.

Král