PIC a C

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Květen 19 11:30:14 CEST 2014

taky detail toto pravidlo poznam a zamozrejme
zatvorky som tiez vyskusal no bez uspechu

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of tomas mainzer
Sent: Monday, May 19, 2014 11:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: PIC a C

pravidlo: jsi li na pochynach, zavorkuj
doplnene pravidlo pro jazyk C: i kdyz nejsi na pochybach, zavorkuj  ;-)
obavam se, ze priorita operatoru == je vyssi nez operatorru &, takze program funguje spravne.

TM.

Ahojte,
cez vikend som pri programovani PIC (HiTec)
narazil na nasledovny problem:
ak napisem podmienku if(byte & 1 == 1)
pracuje vzdy zpravne podla toho aku hodnotu ma bit 0
ak vsak napisem if(byte & 1 == 0) bez ohladu na bit 0 sa podmienka
vzdy vyhodnoti ako true. Nieco som nepochopil alebo to takto skutocne funguje?

j.